4-07-06

Vilken dag, den har varit otroligt seg, blev dock lite bättre framåt dagen med en söt killes leende på läpparna :)
Sen så blev den kul när jag kom hem o fick sätta mig här vid den kära datorn.. Lite senare, bara för att jag var så glad över att jag hade sluppit holländaren idag så ropar dom uppifrån att han var här. Då fick jag ta o gå ut till honom, sa att jag inte mådde så bra, lyssnade han? Nej. Men aja, det var trevligt ändå. Jag ska ju inte säga att han är dum o otrevlig, han är lite småcharmig, men inget för mig. Men det är kul när man inte har något annat att göra, sen får man ju öva på sina engelska kunskaper lite som verklgien inte är bra.

Det minsta du kan göra är väl att skriva? Fråga hur jag mår? Har du inget samvete längre? Var är du påväg? Varför flyger du längre bort? Varför lämnar du mig? Varför? Varför utsätter du mig för detta? Varför lämnar du mig bara mitt i allt? Förvirrad, förtvivlad, neråtgående... VARFÖR?!
2006-07-04 @ 22:42:21 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91