Cykel snodd

Hm, undra hur hemsk en vecka kan bli? Baklås, se dedär, och se det ännu en gång idag. Tydlgien betydde det ingeting, visst, det skulle det inte göra, men det råkade nog visst göra det. Men..ja, jag kan inget annat göra än att stå och se på, ha ett fejkat leende på läpparna och så... Tur att jag hann in iaf.
Men sen! sen..! Var det någon som snodde min cykel idag med, tack! Efter en liten runda hit och dit hittade vi den. Jävla blattar! (Ursäkta, men det var dom som hade tagit den, så jag har mer än rätt att säga så! Man tar fan inget någons cykel!!!!) Hade dom varit där hade antingen jag legat nerslagen eller så hade dom legat nerslagna :) Man vet aldrig.

Är denna hemska vecka snart slut? Vad väntar mig i morgon?
Inget som var planerat iaf, eller jo, en sak. Men inte båda, men...förvånad? :) Så jag ska få sova i morgon :)) Ta det lugnt, fram till eftermiddagskvällen iaf :)
2006-07-20 @ 22:59:31 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91