Grattis Mamma!

Grattis till min Lilla Mamma!

Ja, idag har det firats mamma igen. Tårta o paket!

Varit ute i solen idag, det var länge sen! Men idag fanns det minsann tid! Och det var skönt.. trots att.. ehm... den nya ca. 50åriga granntanten hade manligt sällskap med en dörr öppen ut, och jaa, de var ju då inte allt för tysta. MEN det är väl mysigt när man hör sin grannes privatliv! MUMS! Jaja, tur att det bara var jag som var ute iaf :)

Fy vad jag är trött nu, jag tror att denna helgen har varit ansträngande, och så solen idag, ojoj, det är mer än vad jag klarar av i nuläget.

Jag skulle kunna babbla på att jag känner mig sviken igen, och allt bara förstörs osv .. att det bara går neråt o uppåt, svänger och krånglar. MEN jag orkar inte det idag! Jag vill bara rymma bort från det! *poff*
2006-07-02 @ 21:07:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91