Helgen :)

I fredags var det en tripp till Jönköping, biltema o A6 var det som gällde :)
I lördags, då fick jag äntligen träffa Janni igen! Såklart satte vi igång som vanligt :))
Sen blev det fest, det var kul! En nattlig promenad eller vad man nu ska kalla det och trevligt folk. Lite konstiga saker hoppade ur min mun, men det är väl nästan sånt som händer dagligen.
Dagen efter var hemsk, mådde hur dåligt som helst på morgonen, alla tåg och bussar gick emot mig. Brandalarmet gick på Baronen...fick inte säga hej då till Janni, inte träffa Daniel, nada! Allt bara gick emot den dagen. Dumtdumt!

För övrigt vill jag tacka alla som gjorde min helg till en bra helg :) Den var kulkul trots den dumma söndagen :)


När jag skriver
så är det då det svider
Det är när du sviker
som jag skriker

Jag plågar mig själv, jag vet inte hur det kommer att bli. Jag vet inte varför jag gör det, jag vet bara att jag tänker göra det. Jag hoppas att det kommer att hända. Kanske kan jag avsluta ett kapitel på detta sätt?
2006-07-17 @ 22:22:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91