Hur är det?

Jahopp, jag bara jobbar o står i. Ojoj. Puh, vilket slit det är ^_^ Nemen, ja, det tar iaf på krafterna. Jag är alldeles snurrig i huvudet av tyska&engelska, även svenska.
I morgon, på lördag, söndag och måndag är jag iaf ledig! Det känns skönt! Även fast jag inte lär vila så särskilt mycket. I morgon blir det nog Jönköping, lördag party, söndag kanske träfffa Daniel (hoppas!) och måndagen...tjaa, vi får väl se vad som kan hända där.

Känslor hit och känslor dit, jag tror fan inte att de hör hemma någonstans, egentligen. Jag är inte ute efter något..ehm..förhållande (?). Jag vet inte vad jag är ute efter, allt och inget. Du skulle vara ett kul tidsfördriv, okej, jag skulle tycka att det var mer än så, det skulle nog gå alldelses för långt för min del. Det är tur att de är som det är just nu... Hur det nu än är? Wah...!
2006-07-13 @ 20:48:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91