Im gonna make it!

Ja..Dessa gamla gubbar! Jag vill inte att dom kommer in o säger "Hej gullet!" och försöker få med en ut på kvällen. Varför gör dom så detta året mot mig? Varför inte förra osv? Suck...dessa gubbsjuka gubbar, eller något. Jag är då bara en liten stackars förvirrad flicka som inte vet någonting ju...
Söt, söt, söt :)
Så höll jag på att somna på skrivbordet idag inne på "kontoret" ett par gånger. Herregud. Sen nu vid 21, då hade jag tänkt mig att sätta mig med min kära moder o sådär, men DÅ, då kommer holländaren o plingar på. Så, ja, snäll som jag är går jag en sväng med honom. Han skulle bada, o jag följde med, men jag badade ju inte. Sen gick vi tillbaka, ganska bra, fått dagens motion där :)

It's alright now when you're here
Jag vet att du är det, iaf just nu. Sen lär det säkert återgå till de som var innan. Det som är nu är bättre än ingeting iaf. Jag vill inte mer, eller jo, kanske. Men det är bara att glömma, glöm Anna, glöm! Det mår du bättre av! Ja, jag vet, jag är påväg... tror jag, sakta.. Jag SKA klara det, med all smärta, med allt. Jag ska! Jag vet att jag klarar det. just give me some time! Please?

2006-07-05 @ 22:31:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91