Kalas!

Idag har det varit kalas. Innan kalaset så var det stressigt värre! Allt skulle ju fixas eftersom det blev en dag framflyttat. Allt blev därför i sista minuten som vanligt, och JAG hann göra mig klar på ca. 20 min och då är även en snabbdusch inräknat! SUG på den! Här har ni en brud som kan snabba sig :P När läget tryter ^^
Iaf, kalas då.. jaa, denna släkt! Det är något konstig med den, stackars Daniel som nu är den nya i släkten, ltie sådär.. ^^ Men han trivs nog.. haha!
Jaaa, sen så har jag ju som vanligt varit den duktiga...Det börjar bli lite irriterande nu vaa.. STOPPA!
Och denna bagare, vafan skulle han ta över bageriet för? vavava?
Hmm, ja, fjädrar i sängen är roliga, dubbelt så roligt med en Malin som får hicka! :D
Det var en kul dag iaf :))

Jaa..jag tror jag börjar bli lite mindre "beroende". Det känns faktiskt så..Väldigt skön känsla, även om det känns som.. ett stort jävla tomrum ofta. Men, vet ni, jag ska klara det!
2006-07-01 @ 22:54:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91