Ledighetens dag..

Lediga dagen idag :) Har förgyllt mammas, Johans o Simons dag idag, de har fått åka bil med mig! Dom fick jävlar åka av!
En tur till Alstermo där vi hämtade Simon, och jag köpte ett par blommor.
En sväng till Älghult till kyrkogården...
En sväng till Lenhovda, till järnaffären! :D
En sväng o badade
 =
fullt upp!

Nu har jag dåligt samvete för att jag dissade Danny o hans sista dag. Fan vad taskig jag är, och det var inte ens jag som dissade, det var mamma, efter mycket om o men. MEN han kom sent, och jag är så trött.. Förlåt.
Allt är bara snurrigt, det känns lättare, men ändå så jävla mycket svårare. Jag tror att jag måste kunna stå på mina egna ben, utan att tänka på att jag kan luta mig någonstans. Det blir nog bättre om man lär sig att klara allt själv..
2006-07-06 @ 23:11:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91