Malin-helg! :)

Happ, nu har det varit några tomma dagar här igen då. Ack, ack.
Jaja, på fredagen skulle jag in till Nybro o hämta Malin, köpa nitskärp o bikiniöverdel. Hm, det blev en bikiniöverdel, parfym, solbrillor, något annat konstigt.. hmm... jahaja..
Senare skulle de vara semesterfest, den var kul! Träffade Frida, det var länge sen! :) Kul det var! Sen åkte vi bil, fortfort, 200! Ojoj, tänk om polisen hade kommit. Sen så.. blev jag mindre nykter under kvällens gång, fick en arg mamma på mig, lite blåmärken, ett underbart minne, som jag då inte kommer att glömma! Erhmm..och inte andra heller i min omgvining verkar det som. Men, jag bryr mig inte, jag är mer än nöjd med kvällens gång. Hihi!

Sen blev det lördag, Anna var pigg o skulle jobba, jääättepigg! Wihu. Anna o Malin skulle sola o bada, det regnade... Vi lekte lite.

Det blev söndag, Anna o Malin åkte o badade o solade. Det var mys. Anna fick något skakanfall... och hon började frysa... ^_^

Det blev måndag, Anna jobbade igen och Malin åkte hem.

Alltså, jag har haft en Malin-helg, det var ett tag sen. Det var trevligt! Jag är bra på att ha rätt uttal. Vet man inte om man har ögonlocken stängda så kan man känna på dom,. då stängs dom, oftast, då vet man att man blundar om man befinner sig i samma posion. ;>
2006-07-10 @ 22:51:42 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91