Tankekarta

Nu har det tagit slut igen på vad man ska skriva. Det är mycket jag vill skriva, men jag kan inte samla tankarna och skriva ner det till ord. Kanske det skulle funka med en tankekarta? En såndära fiiin som man ska göra i skolan innan man får börja skriva något... ha, jag vet inte om jag har gjort någon sån någon gång...Jag tycker alltid dom känns meningslösa, det blir ju ändå aldrig som man har tänkt sig när det gäller historier och saker ändå, varför ödlsa tid med en plan?


Tankekarta
- Förvirrad
- Felgjoda saker
- Gjorda saker
- Ogjoda saker
- Dumheter
- Svavel
- Tårar
- Skratt
- Lycka
- Inte lycka
- Arghet
- Sömn
- Sömnlöshet


Tsss, någon mening att fortsätta? Jag tror inte det, det skulle som sagt blir alltför många ord, ord utan att man vet vad som menas. Jag vet vad som menas, det är BARA jag som ska veta ändå, men en dag lär jag säkert glömma vad jag menade. Är man en i mängden blir ens handlngar även de en sak i mängden. För er, för mig. Ack så mycket dumheter och unhappines jag kommer att känna under mitt liv. Ibland kan man ta det, ibland sätter det sig djupare och tar tid. Tyvärr, så har nog ordspråket "Tiden läker alla sår" ganska så stor innebörd trots allt. Det gäller de mesta tokigheter som man upplever.


I morgon så blir det Winnerbäck!

2006-07-26 @ 22:40:50 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91