Detta farande

Först och främst, Gud finns inte, det har jag kommit fram till innan och på religionen. Vet inte hur många gånger det ska förklaras. Visst, lev din fantasivärld, do that! :P Men du... borgliga=rikedom? Pyyytsan baby, och pack, du var inte där :)

Jahopp, så har man varit ledig idag. Det var ju en intressant dag, haha, gaaaanska lugn :P
Har gjort lite internationella relationer idag faktiskt, så nu slipper jag bra mig om de, nu är det upp till Janni & Carro, go girls! Seedan har jag faktiskt varit ute o sprungit, BIG WOW, haha ^^ Får se hur det blir med den saken i framtiden, anitngen fortsätts det eller avslutas för att finna något annat.
Ikväll måste jag bara säga att det finns, eller fanns är väl ett mer rättare ord att säga, iaf, det går/gick TRE bra program i rad på fyran, ett kvar av dom, eller 1½. Ibland kan man förvånas av 4:an.

I morgon så ska man åka till skolan för EN enda lektion, igen! Vääldigt meningsfullt, ännu en gång. Vore det inte för att jag fattar nada angående alla jävla källor så skulle jag inte gå dit. Jag sätter mig i bussen i 2 timmar sammanlagt för att fatta vad det är man ska göra, det är starkt av mig ;P Inte för jag kommer fatta något sen iaf och på så sätt har jag förlorat en sådär 3 timmar av mitt meningsfulla liv på något meningslöst. Yeye, det är väl så livet är? Meningslösa och ibland meningsfulla uppoffringar, i think.

2006-09-21 @ 22:09:16 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Gud

Vänta och se, de fyra närmsta åren kommer bli de bästa i ditt liv..
Tv är inte bra, du borde ta tag i ditt liv istället. Gå i kyrkan t.ex.

2006-09-21 @ 22:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91