Fika&Blåmärken

Hmm, "Gud", varför kommer de närmaste fyra åren bli så mycket bättre än de andra? Och du säger att kyrkan är bättre än tvn? No way baby ;)

Ja, idag har då varit en dag..
Hur man väljer fik är ju oxå en svårighet som kan lösas ganska lätt, om man faller på sina knän. Ajaj, nu är det blåmärken på dom :P  Men det var nog den bästa under hela dagen..

Så blir det inget jobb i morgon, nene, bara sno de pengar jag vill tjäna :/ Dröjer 2 veckor istället.. Fast lika bra det.

Suck, det känns inget bra. Jag vill flytta, jag vill inte bo kvar, allt är så avlägset.
Skolan är inget jag längtar efter, den känns bara jobbigare och jobbigare, jag fattar inte för jag orkar inte lyssna och ta in det längre.
Här hemma så blir jag bara tystare och tystare vilket vissa tycker om o påpeka och fråga vad som är fel.. Helvete, varför känns det som inget händer, jag bara missar allt.. Känslan är svår att beskriva, men..det känns inte bra... helvete, helvete, helvete, helvete
2006-09-22 @ 21:42:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Gud

Se bara på dagen som varit; flygskatten sänks. Detta leder ju i ditt fall att det kommer bli mycket billigare att resa ifrån det ?helvete? som nu råder. Fast är det egentligen så farligt? Rannsaka dig själv så inser du nog vad som fattas och är fel..

2006-09-23 @ 01:04:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91