Helgen, val, Sverige åt helvete

Okej, nu kommer Sverige bara att gå åt helvete. Vafan tänker folk med? Har ni tagit en blick till framtiden?I dont think so. Mindre pengar, mindre...mindre.. .Är det så ni vill ha det folket? Att vi ska leva ännu fattigare? Att jobben för "äldre" ska bli mindre? Hahah, åt helvete med det borliga! Mycket heldre Vänstern eller Sossarna! Skyll er själva!

Så blickar vi tillbaka till helgen. Fredagen så blev det en sväng till Kosta med Janni :)
Lördagen så blev det en tur till mormor & morfar en snabbis. Senare på kvällen var det förfest hos Robert, det var kul! Seeen fick man ju då gå en sådär 4-6 km i högklackat till Flerohopps folketshus! Haha, det gick fan skitbra! Tror att högklackat är något för mig, det är väl menat att jag ska vara längre helt enkelt :P
Yeye, när vi äntligen kommer fram möts vi en besvikelse som utlöser sig till ilska! FYFAN! Jävla pundare och jävla pack!!!! Skaffa er en egen fest! Är det tvungen att komma o förstöra för oss?! Är det så kul att komma objuden till en fest? Är det så kul att förstöra? Då tycker jag att ni kan bege er till ett land med krig, där kan ni förstöra... Iaf så stannade vi kvar o väntade på bättre tider, dock så gav jag upp efter ett tag och åkte hem.. Det blev dock ett par överraskningar, lite oväntade saker för både den ena o den andra ^_^
 
Så blev det söndag och jag följde med mamma o pappa till orrefors för att dom skulle rösta. Jag följde ju med för att hälsa på Janni, för får jag rösta? Nono! Haha, sen så blev det jag som fick köra.. Tur att polisen inte kom eller något, jag var lite rädd där för att det skulle gå illa.. lalala...
Söndagen var allmänt seg iaf, och jag mådde piss... trött så in i norden... så kom jag ju naturligtvis på att svenskan skulle göras med, deeet blev en kul kväll...

Idag var det skola igen... meningsfull som vanligt. Det visade sig att svenskan inte kunde lämnas in idag pga sjukdom hos lärare.. Meeen den är gjord iaf! Jag, Janni o Carro pyste ner till stan, fika som vanligt :P


Allt känns så... jävla meningslöst. Vad vill jag? Allt står bara still, det finns inget som är på G. Jag har hamnat i en period av is, där man sakta sjunker neråt.
2006-09-18 @ 22:17:55 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Gud

Skyll inte på packet, det blir vad man gör det till. Förutfattade meningar..
Sverige mot rikedom med borgarna vid makten!!

2006-09-19 @ 22:32:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91