Kalmardag

Okey, idag har man varit i Kalmar med Janni. Nemen vad ovanligt? :))
Vi letade höstjackor, det gick finfint! Båda köpte varsin och hon köpte även en vinterjacka ^^
Jag gick bara ett par hundra kronor över gränsen idag, det är bra för att vara mig!
Helnöjd med dagen, dock så är jag oerhört trött nu. I morgon ska jag bara ta det lugnt, erhm, eller tja, räknas plugg som lugnt? :/ Inte för jag vet om jag tar tag i det, men det skulle vara såå skönt att få det gjort. Får ta och hålla mig i kragen igen, lyckades när jag var liten så gör jag väl det kanske nu :)

 

We :)
Janni & Jag (om jag kunde komma på vafasen jag har i handen...)
2006-09-28 @ 22:01:59 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91