Lyckat

Men jag bryr mig inte om flygskatten, jag flyger inte, och jag har inte planer på att ta ett flyg o fly från allt.
Vem sa att jag sa att allt var ett helvete? Det kanske inte var så jag menade det hela. och rannsakning, det leder garanterat till ett helvete.


Jaa, denna dagen har varit nästan lika lyckad som igår... lala, snubblade i trappen, slog i vaden och införskaffade mig en bula och ännu ett blåmärke. Jag skulle vara hjälpsam och slog i knäet. Jag var ute och sprang, och klarade mig helskinad tillbaka! Woho! Men det var skumt, jävlar vad det ska bli skumt fort. Man såg knappt ingenting och klockan var bara 20.00...Yeye, det var mitt i skogen.. men ändå :/ SOMMAREN KOM TILLBAKA! Lämna mig inte..

Jag har varit lite duktigt på sätt och vis idag oxå, gjort historian. Inte för att den är det minsta rätt, men.. jaa, hon får skylla sig själv. Hon känns faktiskt lite som en ny Olof. Ja, fy fan, belive it or not.
2006-09-23 @ 22:07:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Gud

Du verkar irriterad?
Allt låter så invecklat för dig, hur du än ser på det så blir det negativt. Inte är det väl så att du har en "bad feeling" för allt och alla just nu?

2006-09-24 @ 19:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91