Meningsfulla dag..

Jahaja, så satt man här igen.
Sovmorgon till tiotiden idag, sedan bar det av till skolan, eller inte riktigt med en gång. Träffar Janni, Carro & Christoffer på stationen. Vi går och käkar, jag hittat på något kontigt att äta eftersom jag inte var hungrig. Janni ska göra drogtest och försvinner. Jag & Carro hamnar hos Christoffer på Nybro körskola. Jag cyklar till skolan för att skriva ut internationella, och så tillbaka. Jag o Carro sitter o knåpar lite med det, senare hjälper även Janni till med måtta. Vi drar till skolan till vår enda lektion, eller min enda. Håller på och somnar. Jag tar på mig ansvaret o göra klart internationella mojset, så nu får ni säga vad ni vill om hur allt blev. Oooooch, jag har ännu inte påbörjat pluggandet riktigt till judendomsprovet i morgon. i stället sitter jag här och skriver om min helt meningsfulla dag.

"Jag blir så trött... idag igen!"  

Hmm, om man skulle försökta lära sig något nu eller. Iofs kan jag det, men ändå inte. Såndära jobbig situation då man inte vet riktigt ut eller in i det hela. yeye, dagen i morgon får döma...
2006-09-26 @ 22:44:06 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91