On day in Kalmar

Kom till doktorn strax innan 09, då jag hade tid. Eftersom jag var förtidig tog han emot mig med en gång. Sedan fick jag sätta mig o vänta på att jag skulle ta lite prover. Vilket slutade med en väntetid på 1½ timme, 3 stick i armen pga svårighet att hittna något kärl och en springtur till tåget med Janni för att precis hinna med det.

Till sist kom vi iaf till Kalmar där Janni shoppade loss riktigt ordentligt :) Haha, det var kul! :D
Sen skulle vi åka buss tillbaka till Nybro, bussen var dessvärre 25 min försenad så vi tycker upp lite försenat till lektionen, ojoj..  Iaf så var det ingen mening med den lektionen iaf.

Yeye, nu käkar jag penicillin igen, 10 dagar utan något alkoholintag, wha! Sedan har jag fått lite hostmedicin oxå som kan resultera i hallucinationer om jag nu skulle råka vara 1 av de 1000 som kan få det ;D Så vi får väl se om jag råkar bli riktigt frisk någon gång :)
2006-09-05 @ 20:55:58 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91