Två lediga dagar! :)

Så har man klarat av denna dagen oxå.
Ett prov och en redovisning, det gick som det gick. Resultatet märker man senare..

TVÅ LEDIGA dagar från skolan nu!  Precis vad man behöver tror jag. Näästan klar med psykologin, får göra det sista på fredag i guess. Man kanske rent av hinner med att finslipa historiauppgiften oxå, Kaaanske t.o.m göra körskolemojsläxan som man blev beodrad att göra till måndag, ops, hur ska allt gå till. Söndagen lär man vara för trött.. antagligen iaf..
Men det känns skönt att det mesta är halvklart i stället för inte påbörjat. Uj, börjar jag få pli på mig själv kanske, även fast allt känns såå jävla meningsöst att göra? :) Hmm, tåls att tänkas på.. orkar man inte tänka lär man märka hur det blev om ca. 9 månader. OMG, 9 månader!! Sen är det gymnasiet! WOHO!
När man ändå räknar så vill jag bara påminna er om att om 16 dagar fyller jag år, tror jag, det är iaf den 13 oktober!

Grattis Mathias till körkortet! Ser fram emot en tur, är dock lite rädd för dina ord om att ignorerar skyltarna.. men jag litar på dig ;P



umm
2006-09-27 @ 22:04:14 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Lang the man

Men hörru, man ska aldrig lita på mig..

2006-09-28 @ 00:08:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91