Fjantdag! :D

Min plånbok är återfunnen ska jag bara meddela. Nu slipper jag fixa och köpa med allt annat, men ett bakomatkort måste jag allt vänta på.. Så inga större summor kan spenderas av mig än så länge. Vilket låter underbart för min ekonomi.


Idag har jag haft en mycket rolig dag. Kanske för att jag sov 4 timmar och sen upp och jobba? Haha, det var kul idag. V på jobbet berättade att han hade beställt 6-7 lådor minigurka för det var extrapris på dem, han trodde de var vanlig gurka. Så ja, nu har vi en jädra massa minigurka men ingen "vanlig" gurka. Haha, det var svårt att hålla sig för skratt i kassan sen när dom kom med minigurkor. Herregud.

Jag tog mig även en sväng till Orrefors på hemvägen för att hälsa på Janni, hon var helt ovetandes, och hon blev så glad så. Jag var duktig och hällde ut halva min Yalla på mig, det såg ut som andra sorters fläckar. Mys.Nej, usch vad jag håller på. Jag är kanske för trött?

Jag tycker om hon i Färska Fisken, så jävla go, och med den gottländska dialekten. Hon hade så tråkigt och vi kom fram till att hon skulle göra teater för barnen med de stackas fiskarna utan stjärt och huvud. Det var också kul. Sen visade jag upp vad jag hade handlat, eller skulle handla. Allt man behöver för en heldag på stranden:
- Rakhyvlar
- Via Colour tvättmedel
- Smör
- Vegetarisk mat
- Bröd
- Diskborste
- Yalla Höjtrykk

Tvättmedlet fungerar som raklödder och peeling, allt i ett. Smöret smörjer man in sig i så att man blir fin och gyllenbrun i solen. Sen ja, maten säger sig själv. Diskborsten minns jag inte. Men Yalla Höjtrykk är ju toppen på moset. Grejen var det att det var regn och åskväder när vi hittade på detta. Så, ja, allt var därför ironi. När jag väl kom hem sken faktiskt solen en stund. Det utnyttjade jag, jag la mig i den i ca. 1 timme innan vädret inte blev så fint längre. 

Blabla, där tog det slut.
2007-07-17 @ 20:44:11 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91