Hostel 2

Jag hinner verkligen inte med att sitta vid datorn nu för tiden. Har jag ett liv? Nej.. jag har nog bara råkat få ganska konstiga arbetstider. Sova och jobba är vad livet går ut på just nu känns de som.

Hmm.. i fredags var det roligt iaf. Jag jobbade, efter jobbet åkte jag o Janni in till Kalmar för att gå på bio. Hostel part 2. Perverst äcklig, för övrigt ganska dålig. Har man sett ettan så har man egentligen sett tvåan också skulle jag vilja påstå, dock är det så med de flesta filmer där de kommer fler.. Men tja, jag rekommenderar inte känsliga människor att se på den. Jag är inte särskilt känslig, ändå satt jag där och äcklades. Perversheten var nog det som gjorde filmen. Efter det åkte vi hem, jag kom hem runt kvart över tolv och somnade runt ett, två på natten.

Igår var det bara att gå upp halv åtta, usch vad trött jag var! Kändes inte så lockande med att jobba 9 timmar, det låter så länge! Jag klarade av dagen iaf, jag o Janni åkte och inspekterade lilla Carros lägenhet. Nice! Haha, jag menar verkligen inspekterade!  Hmm..jaa, så kom jag hem. Det åskade och åskade... jag hamnade i sängen och kollade på tv till en sådär 00 då jag beslöt mig för att natten inte hade så mycket mer att säga mig så jag somnade.

Idag klev jag upp redan runt halv elva, shiiit. Lite självdiciplin har jag kanske. Andningen är för att jag ska kunna somna ikväll eftersom jag ska upp vid 06 i morgon, egentligen skulle jag upp 05.. meeeneee,  brudarna och jag ska ha mys o filmkväll igen så då ska jag invigningssova hos Carro... och väcka henne tidigt i morgon! ;D
2007-07-01 @ 14:52:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91