Myspys och fest

Jobbade igår för att sedan ta de lite lugnt hos Victor. Haha, som vanligt så blev inget som planerat. I stället  för att se den planerade filmen så blev det någon annan. Men det gick bra det oxå. Popcorn löser allt, haha, särskilt om jag äter upp alla popcorn. Jag har kommit in i en popcornperiod, jag tycker ju knappt inte om popcorn.. ändå så tycker jag att det är supergott nu! Konstigt. Yeye, det var mysigt iaf. Åkte hem runt elvatiden tror jag att den var. Eskotering fick man ända till bilen t.o.m. Skönt att man kan känna sig lite småtrygg ibland iaf ^^

Idag, eller i kväll blir det partyparty! Undra bara hur jag ska hinna med de jag ska göra, jag halvsover ju fortfarande. Pengar ska tas ut, duscha, göra sig i ordning och blabla. Hur ska detta gå? Janni-panni ska titta förbi vid klockan sex.. och då pågår fortfarande fotbollsmatchen.. så.. hmm.. haha, det ska bli kul och se hur man löser detta. Spännande och se om man sover hos Fridas bror som inte är hemma eller om man får skjuts ända fram till dörren. Sådant som återstår att se.. Kul hoppas jag att de blir iaf!

2007-07-06 @ 13:38:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91