Regn vs sol

Ujuj vad det märks att jag inte har jobbat här nere på affären nu på ett tag, iaf på ca. 1 månad. Mer ordning och reda när jag är där. Renare också. Men men. Har iaf städat upp det så gott jag har kunnat idag iaf.

Suttit och ändrat lite på bloggen idag. Jag blir tokig. Hur fasen ändrar man färgen på rubrikerna man får i varje inlägg? Och hur ändrar man stilen på de? Jag förstår verkligen inte det. Jag är lite inkompetent.

I morgon blir de lite sovmorgon iaf, peppar, peppar. Sen jobba järnet. Trött jag är på allt. Vill ingeting.

Solen ska tydligen visa sig nu i veckan. So? Det får gärna regna för min del, jag jobbar ändå. Regna på nu för fan, solen har inte kunnat visa sig innan. Varför nu?!
2007-07-09 @ 21:02:14 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91