Resume av fredag, lördag o söndag

Fredagen var fartfylld vill jag lova. Allt blev dock inte som de skulle bli. Carro följde inte med, inte Janni heller. Jag och Frida sov aldrig hos hennes bror för vi fick skjuts ända hem. Roligaste bilresan hem ever efter en utekväll tror jag. Den var inte lika tyst som dem brukar vara. Haha. Det fanns även en och annan varg ute.

Först och främst var de fotboll, Glasbruket vs Mekaniska. Lojt spel i år måste jag säga. Efter det åkte jag hem och gjorde mig i ordning. Därefter till parken där det var grillning och liv i luckan. Gratis öl, cider och vin säger väl inte många nej till? Eller? Inte jag och gänget iaf. En käleksfull syssling hade jag studom vid min sida och skvaller kom fram. Stämningen var go och vi skulle bege oss till bussen för att komma in till Kalmar. Dock hade det börjat regna, men pappas jobbarkompis hade precis anlänt och jag och Frida fick skjuts av honom hem till mig. Det var ju inte honom emot, haha. Väl hemma hos mig tog vi med oss sakerna vi skulle ha och hopp på bussen. Det var nog även den snabbaste resan till Nybro(Kalmar) jag har varit med om också. Mycket som blev roligare den kvällen.

Väl på Vallen var de ganska folktomt till en början, men de kom mer och mer folk. Lyckad kväll, trevlig. Vi shakade loss riktigt ordentligt. Klockan gick alltför snabbt och ja, resten vet ni redan. Kul kväll!

------


Igår var de meningen att de skulle vara filmkväll eller likandne. Det blev mest svenskengelsk kväll. Det var ett okej tidsfördriv iaf, bättre än att sitta hemma och glo hela kvällen och känna tröttheten. Jag kom i säng redan vid elva.. åh, skönt, sova. Eh..nej? Somnade inte förens runt 01 iaf. Klockan ringde 05. SOVA! ...inte...

Har varit och lånat ett par filmer av Frida nu som jag tänkte att jag skulle ligga och glo på samt fixa naglarna. Det kan väl vara lite mysigt. Eller? Bättre än att vara ute i detta jävla pissväder.
2007-07-08 @ 15:14:57 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91