Snyggt raggningsknep ^^

Det är inte varje dag ens chefs kompis ber om ens telefonnummer via chefen. Glad är jag för det för jag fick mig ett riktigt gott skratt. Dock hängde bossen inte med i det roliga, men han vet mycket väl hur lättroad jag är.

Iaf, min chef kom in när jag jobbade. Han hade med sig ett x antal killar som var lite lagom trashiga. Åldern har jag svårt för att kunna bestämma, men någonstans mellan 20-26, vilket verkar vara den åldersgrupp min chef håller sig till. Den ena av dessa boys höll sig kvar lite längre och sådär.. sedan gick han till slut ut men H stannade kvar. Vi snackade lite. Senare, nära stängningsdags så ringer H och frågar om jag har kommit på vad de var jag skulle säga till honom. Men icke, det var som bortblåst. Mitt i allt frågar han "X undrar om han kan få ditt nummer?"Jag börjar att skratta, när jag har återhämtat mig så säger jag att de kan han väl få. Tråkigt nog har X inte hört av sig. Men lite kul var det iaf när det blir sådär. Det är inte något man tror ska hända precis. Haha. Yeye.

Jag stressade järnet vid stäningen eftersom jag skulle befinna mig i Kalmar halv åtta och hämta Janni dessför innan. Jag lyckades iaf komma i tid, trots att kunderna kommer precis när jag ska slå igen. De kunde inte ha kommit innan eftersom det har varit såå lugnt idag? Nejdå. Varför liksom? Jaja, när jag var klar med mitt ville Janni på bio, vi åkte till biostaden men fann ingen film som fångade vårt intresse, därför tog vi en liten fika på mcd innan vi åkte till Nybro igen.  Såklart åkte vi förbi Statiol och tankande, det är alltid lika roligt! Stackars kille säger jag bara, fast han ler ju :) haha.
----

Har egentligen sovmorgon i morgon. .dock är de Kalmar marknad och jag och Janni ska dit. Bara det inte ösregnar, därför ska jag upp halv tio. Hämta Janni klockan elva. Gå på marknad, börjar jobba klockan 15-22.18. Hem, sova, börja jobba 12-19.. Sen kanske jag tittar in på msn igen, och bloggen. Annars blir det lördagens nöje efter klockan halv fyra. Lala.. Jag är trött. Natti!
2007-07-25 @ 23:25:47 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91