Söndag o supkväll

Magkänslan fick rätt ännu en gång.

Igår efter mycket om och men, telefonsamtal hit och dit kom jag till Carro. Vi hämtade Janni för att sedan köpa mat, såklart skulle Janni ha extra mycket. Åkte till Carros lägenhet, började kolla på film. Kom fram till att den var jääävligt tråkig och att vi blev väldigt öl och supasugna. Därför införskaffade vi oss lite drickbart material som vi fördrev kvällen med. Janni försvann. En Johan och en Jim dök upp. Någon hade väääldigt svårt att förstå att runt 03tiden var det verkligen dags att dra för att jag ville sova... Ha.. sova? Nej, jag sov inget den natten, jag är helt fucking slut.


När blodet kom  blev jag rädd och slutade. Hamnade i en hög i stället. Hjärtat dunkande snabbt. Förvirring. Vafan sysslar jag med? Undra hur mycket man kan känna på en gång?




GRATTIS MAMMA på födelsedagen idag :)
2007-07-02 @ 19:29:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91