Träning

Igår var en jävlig natt/kväll. Vill bara glömma den. Sak efter sak kom fram, här och där. Natten var inte hälsosam alls. Fy fan. Så många känslor på en gång har jag inte känt på länge.

Gick upp runt 12snåret idag, jag skulle egentligen ha behövt gå upp tidigare. Eller nej, jag skulle ändå inte kunna somna i rimlig tid inatt. Det är dendär roliga tisdagen i morgon när jag ska gå upp tidigt efter några timmars sömn. Vid halv två åkte jag till Orrefors där jag lunchade med Janni i ca. 1 timme. Det var trevligt. Man tar de små stunder som man kan få. Efter det har jag bara segat hela dagen.


Jag skulle behöva värsta träningspassen. Jag skulle behöva göra ett riktigt pass om och om igen, typ 100 gånger eller något. Shit. Alla dessa sötsaker som finns överallt hela tiden. På jobbet är de farligt när man tittar in i kylen. Ajaj. Sen kommer man hem, jaha, då gör man blåbärspaj bara för att man köpte blåbär. Herregud. Mina gottedagar har gått över styr. Under skolan kunde jag hålla det, endast helger, typ. Nu är det i princip varje dag. Konstigt egentligen eftersom skolan var mer påfrestande. Sött, slisk och alkohol präglas denna sommaren av. Samt ett riktigt dåligt samvete tillsammans med ett ännu sämre självförtroende i en följd av jäävligt dålig självdiciplin. Jag är bara så slut i kroppen, dock vet jag att jag skulle känna mig mycket bättre till mods efter ett träningspass, samt att jag skulle vara mycket piggare. Men nejnej.

2007-07-23 @ 21:24:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91