Tvunget?

Suck, var det tvunget? Jag som just hade börjat glömma/förtränga. Säga dedär orden. .Dammit.. Det känns som ett nytt stign av hopp igen, även fast jag vet att så är inte fallet. Tack för det..

klockan ringde, trodde den var 05 eller något, kroppen kändes lika tung och trött som att den hade varit så lite. Dock var klockan tio. Fan. Det var bara att gå upp. Sex timmar idag har känts som en evigheter. Jag vill inte känna hur det känns i morgon, 07.00-14.30.


Igår var jag på marknad med Janni iaf. Det blev inte så mycket marknadgående trots allt. Vi råkade hamna på stan på något vänster. Jag inhandlade en skjorta, ett linne, tigriproduktmojs. På marknaden köpte jag mig en till ring, eftersom mina ringar brukar försvinna under festkvällar och öronhängen. Det var en trevlig dag, synd bara att jag var tvungen att åka och jobba så att det inte fanns så mycket tid.. men men.

Kanske börjar bli dags för sängen snart? Känns lite jobbigt att gå och lägga sig tidigt på en fredag och gå upp tidigt på en lördag..
2007-07-27 @ 21:27:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jess

skojja inte! Jag med! vill kunna göra sånna NU!

2007-07-29 @ 19:55:34
URL:
http://princessjess.blogg.se
Postat av: Jess

haha jag vet! Jag ska snart utbilda mig så snart kan jag göra såna =) Weeei!

2007-07-29 @ 20:10:27
URL: http://princessjess.blogg.se
Postat av: Jess

njaah, men gå en utbildning! Den jag ska gå kostar "bara" 25 000. Sen kan man ju alltid vidare utbilda sig inom ett annat område när man tjänat i hop lite stålar =D

2007-07-29 @ 20:15:00
URL: http://princessjess.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91