Vaaaallen ;D mm

Ojoj, nu var det ett litet hål här igen.

I fredags var de FÄÄÄST, det var kul. Gick upp tidigt i hopp om att man skulle kunna hinna sola lite (solen sken när jag vaknade), kort därefter försvann den och visade sig inte förens det var för sent, precis som jag antog. Att solen skulle skina när jag kunde vara ute i den är för mycket att be om. Jag gjorde iaf mig i ordning för att ta bussen till Nybro vid 13.50. Därefter mötte jag Mathias på stationen så gick vi och tog en fika. Fikan var tvungen att avslutas runt kvart i fyra för att jag började jobba vid fyra. Jag jobbade, och jobbade. Vid 22.18 var jag ombytt och gick med raska steg till stationen där jag skulle möta Janni-panni och ta tåget in till Kalmar vid 22.37. Under loppet av 30 minuter hade jag fått i mig 3 cube och var lite glad i hatten, lite för lite faktiskt, vilket var tuvnget att bättras på med en Heiniken och drink. Jag och Janni dansade loss och träffade väldigt mycket konstigt folk under kvällens gång. Minst sagt blev avslutningen på kvällen lite konstig, men glädjande också. Jag stupade i säng vid halv fyra, fyratiden.

10.15 ringde klockan. Jag gjorde mig i ordning, åkte jag jobbade. Fick en påhälsning som var glädjande, därefter en inbjudan i smyg som jag fördrev kvällen med. Kom hem runt 23.30. Trött. Men glad.

07.15 ringde klockan idag... jag var ännu tröttare och frös och frös. Lite kyligt ännu faktiskt. Brr. Det var bara att åka och jobba. Vid 16tiden åkte jag därifrån och stannade en snabbis i Orrefors och hälsade på Janni en sväng. Åkte hem, pratade med Janni lääääänge i tele. Denna kvällen är tråk och seg.
----



Mina tankar pendlar just nu mellan; "Ska jag, ska jag inte?" JÄVLIGT JOBBIGT!
2007-07-22 @ 21:08:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91