Brännboll, Hår, Naglar

Det är konstig att jag hinner sitta här så lite nu fast alla skolsakerna är inlämnade. Nu har jag egentligen en massa tid, men ändå inte för att sitta här?

I måndags var det brännbollsfest för treorna. Jag skulle först inte ha varit där, men vafan, jag blev övertalad och denna gången är jag glad för övertalnigen, det var trevlans! Pizza, cola, filt o härliga människor. Ett och annat rack och boll också. En JÄVLA MASSA mygg. Skulle de inte vara för dem skulle den svenska sommaren vara underbar!

Igår var jag hemma och latade mig, solade.. Sen kom Malin. Då lekte vi med vårt hår. Nu har jag långt o blont/svart hår. Nice. Så gjorde jag om Malins förlängnig. Vid 02.30 var jag i säng typ. TRÖTT!

Upp vid elva idag. In till Kalmar. Träffade Janni o Alex. Jag och Janni fixade naglarna. Skitsnygga!


Ska snart gå o sätta mig i min säng och mysa till Lost, jag behöver lite lugn och ro. Känns som om morgondagen kommer att bli hård. Vi ska inte tala om fredagen heller! STUDENTEN DAMMIT! :D
2007-06-06 @ 20:26:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91