Filmkväll, igen

Efter jobbet igår vid 22.18 så var det träff med brudarna. Carro o Janni väntade på mig utanför Coop, sen körde vi hem till Christoffer, fast först tog jag och Janni ett stopp vid Statoil. Haha, gissa vem som jobbade där, som jag kom att tänka på när vi hade gått ut och vi hade flamsat lite. Haha, det var personen Janni tutade på förra veckan.
Yeye, hem till Christoffer, byta bilar och ut i skogen. Där kollar vi på film, skräckis, Hitch... någonting.. Måste säga att filmen var riktigt bra gjord. Trevligt att kolla på en film där folk blir mördade på motorvägen och man själv skulle köra hem sen. Jag var hemma 02.30 inatt iaf. Trött..

Idag försöker jag städa lite.. eftersom mina andra planer blev inställda.. som vanligt. Jag har tråkigt iaf, väldigt tråkigt.

Vädret är riktigt kass, var tog sommarvärmen vägen?! Den kommer säkert alla de dagar jag jobbar så att jag inte får någon sol. Säkert.
2007-06-27 @ 16:36:36 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91