Filmkväll :)

Igår måste jag säga var en liten spontan dag. Först åkte jag och jobbade, Carro och Janni tittade in på Coop och hälsade på mig två gånger. Det var trevligt. Sista gången övertalade dom mig med att följa med till Mcd... så ja, jag följde med. Vi satt där ett par timmar eller vad det nu kunde bli. Vid åttatiden tänkte jag åka hem för jag var helt slut, mest pga förkyldningen. Men nene, då blir jag övertalad till att följa  med på filmkväll hemma hos Markus som dom själva hade besämt. Tur att Markus var på, annars hade vi fått sitta där själva :P

Innan så blev jag kaffesugen och vi åkte till Statoil, där jag även köpte mig en tidning. Jag och Janni kan minsann göra oss märkta, errrhm.. TUUUT, TUUUUT *flin*. Tja..

Hemma hos Markus iaf så satte vi oss efter en bilresa hit och dit i hans bäddsoffa. Jag fick minst plats, men jag överlevde. Varm var jag iaf. Spiderman 3, filmen var riktigt kass och förutsägbar. Har ni inte sett den, se den inte. Lugn, det kommer komma en till ;P Dock skrattade jag nästan oavbrutet från 18-00.30 :P

Jag var hemma runt 01..... jag hade räknat först och främst vara hemma senast 19, sen ändrade jag mig och tänkt 21, det ändrades igen... 23.. och igen! 01... Jag var i säng runt 02 :) tur att jag var leidg idag. Men i morgon ska jag visst jobba igen, och tors..
2007-06-19 @ 15:15:29 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91