Jobb o Kalmar

Jobb, jobb.. Puh.. Efter jobbet åkte jag o Janni in till Kalmar. Tiden gick fort, iofs kom vi inte in förens typ 17.. affärerna stänger 19.. Men vi hann springa hit och dit iaf.

vi hamnade på barnavdelningen på HM, tänk vad man kan hitta saker där. Jag köpte två klänningar, två för samma pris som en klänning på "vuxenavdelningen". Vilka fynd. Det fanns även påsar på Glitter igen, dock var de mest fullt av fula saker :D Köpte även ett nice blått nagellack med ^^

Jag och Janni var supersnygga idag, vi bytte skor för Janni hade skoskav. Jag hade myspyskläder på mig idag, fast det såg snyggt ut. Men sen så fick jag ett par röda högklackade skor till mitt svarta. Det såg jävligt kul ut! Janni fick mina vans till hennes klänning. Skitsnyggt! Vi var snyggast!

Något gjorde min dag iaf, tänk om.. Fan vad underbart det hade varit. Jag hade nog gått omkring och varit ständigt  kåt.. Allvarligt talat.. Shiiit alltså.. GE MIG!!!! Kan jag inte bara få liiiiiiite så jag iaf får känna känslan?
2007-06-20 @ 22:19:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan få mkt ;P

2007-06-21 @ 22:14:54
URL:
http://eatmyshorts.com
Postat av: Natta

det är väldigt värt att handla från barnavdelningen om man kommer in i kläderna. alltid tyckt att barnkläder är så söta :D haha
hoppas du haft en trevlig midsommar :)

2007-06-23 @ 14:14:25
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Natta

ja men precis. synd bara att skorna inte kommer i större storlek :D haha. det finns ju även seven, diesel och liknande märkesjeans i barnstorlekar upp till 164 :D helt underbart.. de är ju mycket billigare än de för äldre.

2007-06-23 @ 19:43:50
URL: http://naaatha.blogg.se
Postat av: Natta

haha vi får lämna in ett förslag till H&M om förstoring av storlek :D
jo det är postivit faktiskt :D men ja jag vet inte. har inte direkt köpt märkesjeans från barnavdelningen än :P

2007-06-25 @ 20:19:49
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91