MIDSOMMAR!

SÅ skönt att få sova till ca. 13.30 idag. Underbart.

Helgen har varit helt crazy. Ingenting blev som det skulle. Allt spårade ur. Till slut på något vänster hade allt löst sig och kvällen blev kul iaf. Regnet bara öste ner på Öland, vart man än vände sig så nog fan regnade. Lite konstigt att jag inte har blviit ännu mer förkyld med tanke på att jag var i princip genomblöt den största delen av tiden. Kanske börjar jag bli imun? Eller inte..
Såå tråkigt på Lundegård som många säger var det inte heller. Visst, alla satt vid sina stugor, men vafan, går man runt och är lite social träffar man genast nytt folk. Har man tur får man sitta ner en stund vid deras stuga innan man vandrar vidare, thats it. Ibland kan det t.o.m bli så att man blir lite väl bjuden vid en stuga så att det slår till riktigt ordentligt.

Många saker hände under dagen och kvällen, men tro inte att ni ska få reda på så mycket. Jag kan inte ens hålla reda på det själv. Ibland har man bara tur om livet blir lite vilt ett par timmar, dagar, minuter.
----


Snart dags att åka och jobba, igen. Borde nog gå och klä på mig lite och sådär.. Jag tycker att jag kunde få en massa sånadära underbara nattpass i stället. Det är mer min grej har jag kommit fram till. Det kanske inte händer så mycket, men man får sova. Natten är mer min vän, kanske mer min ovän... Djupt.
2007-06-24 @ 14:56:05 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91