Om och om igen

Ensamhetskänslan är tillbaka. Känner mig ensammast i världen. Trött, ledsen och väldigt sårbar. Något hände igen, vet inte riktigt vad. Nu känns det som att det inte finns någon, det finns ingen. Jag vill ha någon hos mig nu, som kan få bort mina tankar. Trodde jag skulle trilla dit i fredags natt, det kändes ännu mer som det i lördags natt, nu känns det ungefär som då. Hatar den känslan, vill inte ens beskriva den för psykologen på tisdag. Det känns som att det är något som jag måste hålla inom mig. Det känns som att det är.. för patetiskt.



Jag vill bort.




Fan, fan fan...
2007-06-10 @ 20:23:40 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

det är psykologens jobb att ta emot allt. hur patetiskt det än må vara. svälj stolthet och skam och berätta ALLT. ett tips bara. annars kommer man ingenstans. hoppas ensamhetskänslorna går över. det är ett helvete när dom sköljer över en

2007-06-10 @ 20:36:18
URL:
http://killmewithlove.blogg.se
Postat av: Anonym

tror att jag förstår precis... men det är nog någon spärr man måste över där.. försökte länge i min terapi hålla upp någon slags "bild" av mej själv där jag trodde jag kunde utesluta saker jag inte pallade berätta. det fungerar inte. take care*

2007-06-11 @ 21:26:28
URL: http://killmewithlove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91