Verkligen BU...

för Ernesto och WOHO för Vallen/Palace!

Ernesto, never again. Så tråkigt, så tråkigt. Ja, tråkigt är nog det enda ord som kan beskriva Ernesto, allvarligt talat.

Igår var jag på Johannas Examen, satt i Kalmar Domkyrka i över en timme, det var seg, det blev det mer ös när vi hade kommit till Rockneby. Där var det trevligt. Sen blev det stressigt och jag trodde inte jag skulle klara av kvällen för jag fick sjukt ont i ryggen och mådde jävligt illa. Efter ett tag blev jag o Malin klara iaf och åkte in till Kalmar. Det ösregnade och regnade. Jag skulle ta ut pengar så jag sprang bort till Baronen och tillbaka till Stationen, gissa vem som var superblöt? Jo, Anna. Fy fan. Jag känner mig lite förkyld idag. Till sist kom Janni och Frida och efter det begav vi oss till Vallen. Till vår glädje stod vår älskade vakt där, åh, han är så snäll. Lite senare när jag hade varit ute en sväng och ville in igen så tog han mig under sin jacka och följde mig in så jag inte skulle bli mer blöt. Min hjälte ^^ Så det var bara för oss att gå in. Vi dansade och drack och dansade och drack. Ute var det ingen som ville dansa så då tog jag och Janni dansgolvet, på något vänster var det väldigt lätt för Nisse och David att hitta oss. Varför då? Hmm...

Kort sagt, go vallen. Nästa fredag kommer det bli ännu mer drag. STUDENTEN!

image61
Fasen vilka snyggingar. Snubben har jag ingen aning om vem det var. Sen tror jag att hon heter Kattis? Efter de är de Janni och sen jag.

image62
Här har vi gulliga Nisse, Jag, Söta David och Janni. Slutet av kvällen! Gullungar!

Detta var gårdagens bilder som jag fann.


Idag har jag jobbat. Det gick ganska fort. Sen så städade jag, nu är det rent och boligt i mitt rum igen. Skönt. I morgon ska jag byta lakan.. när jag får tid.. Sen ska jag upp 05 i morgon för jag ska jobba. Jag kommer vara död. Jag är supertrött nu. Hur ska jag lyckas? Suck...
2007-06-02 @ 21:04:27 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91