14 grader

Trött, trött och trött.
Seg dag fram till slutet. Eftersom nästan alla lämnade mig så åkte jag med Jenny, Pudding, Nina, Malin och Malin till Skokällan och där levde vi livet. Oj vilken oväsen vi förde, men vi hade trevligt :) Sen började det bli lite ont om tid och Jenny körde mig till stationen där jag halvsov på bussen. Sen när jag kom hem var jag rastlös så jag gick bort till Ine och lämnade tillbaka ett mobilskal och nagellack. Efter det försökte jag förstå filosofin men jag lyckades icke med det... Tiden gick lite till och det blev dags för träning. Jag tränade och racade hem till Anna Phil.. och nu sitter jag här.

En sak som verkligen måste tilläggas är att det har varit en underbar vårdag! 14 grader dammit! :)
2007-03-12 @ 22:45:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91