2 saker uppnådda

Btw, jag har just nu uppnått två vill-ha-saker. Diorshow-marcaran och Puma-Create :)
Det 3:e vill-haet undrar jag om jag kommer att uppnå. Maybe some day..

Måste äääven säga att vädret idag suger, så jävla pissigt tråkigt så jag vet inte vad. Usch! Okej för att det har varit massa plusgrader, men typ disigt och dimmit hela dagen är inte heller någon höjdare :/

Funderar även på om jag ska köpa mig en R Ö D vårjacka... :P Bara så ni veet.
2007-03-07 @ 19:49:53 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Rodriguez

så, vad är det tredje du skulle vilja uppnå?

2007-03-07 @ 20:04:49
Postat av: Anna

tack för din roliga o söta kommentar! kram på dig! o va kul med 2 uppfyllda saker!

2007-03-07 @ 22:03:56
URL:
http://pyttis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91