Årets första inlinestur!

Idag har jag gjort ganska så mycket faktiskt, tycker ju jag då. Halvsovit lite på morgonen eftersom jag inte kunde somna om sen mamma nödvändigtvis var tvungen att öpnna min dörr innan hon åkte. Varför vet jag inte. Onödigt? JA! Senare gjorde jag frukost och satte mig vid tvn, precis då ringde Janni så vi satt och åt mackor tillsammans genom telefonen, gud så sweet va?
Klockan tickade lite till och jag gjorde mig i ordning och spatserade in till grannen som behövde lite städhjälp. Det var ett trevligt tidsfördriv med vacker utsikt i alla dess hörn...Tihi. Det blev dessvärre kaos där sen för det dök upp en hel hög med personer som inte skulle ha varit där. Vid halv fyratiden gick jag och gömde mig hemma iaf. Det gick inte att städa till det så mycket mer i det tillfället. Därefter fixde jag lite fika här hemma, jag har börjat dricka för mycket kaffe igen vilket märks! Jävla skit! Det går inte att umgås med kaffenarkomanmänniskor. Jag är så lättpåverkad... Jaja, sen satte jag mig för att göra lite filosofi, ojoj vad jag började skriva. Herregud vilken röra. Klockan tickade vidare och jag bestämde mig för att göra årets första INLINESTUR! Sagt och gjort, det gjorde jag! Vååååren är här! *trallalaaa* Det var en härlig med lite jobbig tur. Efter det satte jag mig med filosofin igen.. likaså har jag gjort nyss en stund. Jag är klar med den ena frågan. Tror jag, hoppas jag verkligen!

Detta har varit en av de bättre dagarna, antagligen för att jag har gjort lite annat som "skiljer" sig från det vanliga och för det känns så lätt att andas luften där ute. Den är någon speciell luft när det är vår som man andas in. Det är den bästa luft man kan andas in. Jag tror även att jag har en ny vårjacka, röd.
2007-03-13 @ 22:40:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91