Början till sjuk?

Natten har varit piss. Fylld av mardrömmar. Vaknat till och från. Hade en bra, fin dröm. Dock lär den nog aldrig uppflyllas.

När klockan väl ringde idag kände jag mig inte alls pigg på att åka till Kalmar. Kände mig trött och sjuk. Men vad gör man inte för projektarbetet? Jaja, ett besök i Kalmar. En fika. Ett besök i Nybro. Sen hem. Mina handleder värker så att det gör ont, helt sjukt. Hamnade i sängen för ett tag sen för jag mådde kasst, sen tröttnade jag på det och tog en panodil och en sup. Rom, fy fan. Det är bland det värsta man kan dricka. Känner mig lite piggare, men det är bara just nu. Vettefan om jag kommer att orka åka till Växjö i morgon för att åka till Universitetet. Vad ska man göra där egentligen? Ingen vet. Vi får väl se hur mitt tillstånd är senare ikväll. Vi får se, vi får se...
2007-03-06 @ 18:43:04 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91