Dag i Kalmar

Idag blev det en sväng i Kalmar med brudarna. Det var en trevlig liten tur, trots att vi höll på att blåsa bort. Eller..va.. Blåste det?!? Undrar om det var något vi inbilldade oss, vi hörde inte riktigt vad vi sa till varandra..
Det blev lite shopping över det hela som inte ekonomin trycker allt för mycket om..

En Jacka, en Svart. (Vet att jag precis har köpt en annan, men jag behövde något SVART litet med ^_^)
En tröja, på GT, endast för de var rea på den :P
En kofta på GT bara för att alla andra har en sån...
En ögonskugga bara för jag ville  o lite annat smått o gott :P

Pengarna rusade iväg och jag gjorde lätt som en plätt av med typ 700... och de är 700 för mycket!

Vi tog även en fika på de nya fiket på Baronen, helt okej! Bäst efter kultsenska om jag får säga de själv. Ja, sen åkte vi hem och jag lämpade av Carro hos sin pojkis.. Sen åkte jag o Janni till McD o åt en frutie&yorghurt.. Efter de åkte vi till skolan, på en lovdag, i know.! Bok glömd i skåp. Det var såklart låst., till sist såg vi en lärare i ett rum och kasta fönster på rutan. Precis som på film.. Vi kom in o hämtade boken. Jag lämnade Janni och åkte hem. Åt, tränade o nu sitter jag här och ska strax bege mig till sängen.
2007-03-19 @ 23:08:51 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91