Fredag, efterlängtade fredag!

Idag har jag inte varit helt närvarande. Tröttheten regerar och jag har bara flummat och skrattat igenom dagen i skolan. Först var det historia, den gick förvånandsvärt snabbt, var jag ens där?
Mat, mat.... eller inte.. Knäckebröd.. Jag blev lite kinkig.. Sen fick jag som tur var mig en sväng på Coop och där köpte jag en drickyorghurt, bara så ni vet! Det var persikasmak och den var god! Något för söt bara... Konstigt.. Det stod att den var sockerfri. Sötningsmedel som spökar kanske?
Filosofi, DAMMIT, 0.5p från MVG.. What?! Lite jävla lagom retsamt eller?!
Sen blev det psykologi, vi fick sluta massa tidigt för att vi fick jobba hemma. Woho, jag ska fördjupa mig lite om Berny Pålsen (tror efternamnet är rätt?). Vingklippt ängel, den boken ni vet. HELT UNDERBART BRA! Tror jag ska läsa den boken snart igen.. Synd att hon inte har kommit ut med fortsättning än.
Efter detta åkte jag o Carro o Carro en sväng hit och dit, sen kom the bus och jag åkte hem. Nu har jag flugit lite hit och dit.. Nu ska jag sätta igång med bullbak!
Runt nio-tiotiden ska jag åka iväg och träffa Victor, sen ska jag leka fyllechaffis oxå :)
2007-03-23 @ 17:41:26 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91