Jobb

Bloggen är seg, seeg, seeeg idag igen!

Jobbat hela dagen lång idag, massa duktigt av mig. Särskilt när jobbet är så tråkigt, men dumma mig, nu ska jag inte vara sån. Jag har ett jobb ibland, ibland. Jättebra! Jag får pengar för det, jättebra och behövligt! Nu får jag sluta klaga!

Annars har det inte hänt något. Sitter här nu med olivolja i håret, jag är konstig, jag vet. Ibland. Det känns precis så som jag tror att det skulle kännas om man inte har tvättat håret på 2-3 dagar. Äckligt alltså. Jag ska tvätta ur det tills i morgon, jag lovar. Jag ska försöka iaf.

I morgon ska jag träffa Maaalin. Det ska bli funny, like a bunny. Dåligtdåligt. Jag är trött tror jag. Ska snart hoppa in i duschen sen försöka sova.

Natti!

2007-03-27 @ 22:30:48 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91