Kärleksfull kväll

76397-30

Detta är en inblick ifrån fredagens festande. Jag kände mig lite kärleksfull,
så jag bestämde mig för att fånga det på bild och att Janni fick bli den som
fick känna min kärlek. Visst är jag gulligt snäll av mig ibland?



Det var en trevlig kväll. Lite prat med vaken, han gav oss ett par raggningsrepliker till projektarbetet. Rikigt roliga. Sen blev det drinkprovning. 8 drinkar skulle provas. Majoriteten av dom var äckliga. Jag tror att vi skulle satsat på
4:or i stället för att köra på 6:or. Det blev lite mycket spritsmak i de flesta drinkarna. Kanske kunde det ha varit bra för tillståndet också? Jag tror att jag ska lägga alkoholen på hyllan lite. Fram tills nästnästa fredag iaf..
Bilresan från Nybro hem blev väldans kul. Tänk, ibland är personer trevligare än vad man har trott. Precis som vi satt och diskuterade. Riktigt skönt.
2007-03-03 @ 20:41:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91