Massa svärord

Först vaknar jag av att hela min överkropp hade somnat. Sen när jag lät den vakna så somnade jag om igen. Efter det hade pappa bilden utanför mitt fönster och då vaknade jag igen! Så somnade jag om ännu en gång och då ringer klockfan! Då fanns det ingen möjlighet till att somna om för då skulle jag upp för att sedan jobba.

Väl framme vid jobbet så skulle jag öppna dörren, som vanligt stod det tanter och gubbar utanför och hängde på låstet. Har de inget liv?! Iaf så ville inte dörren gå upp! Jag blir arg och frustrerad! Därefter ringer jag om hjälp och släpper inte kunderna bakvägen. De fick lite VIP av mig, snäll som jag är. Hjälp kommer och dörrjävlen går upp! Puh! Sen jobbar jag på, glor, babblar, ler, skrattar, städar, pillar på pengar och knappar. Snart har 4 sega timmar kommit till ett slut. Jag åker hem för att sen göra mig i ordning för kalas som lider. Vi åker iväg, hämtar mormor, kommer till Rockneby, kalasar, äter semlor, telefonraggar, åker hem, lämnar mormor, kommer hem hit, fixar toast, kollar på de 1½ sista melodifestivalbidragen. Sen är helvetet lös igen. Jag blir arg och går därifrån, sätter mig här. Fan!

Fun day ha?
2007-03-10 @ 21:16:41 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91