Mer död än levande

Jag är död. Inte riktigt, mer död än levande känns det som. Jag försöker att hitta saker för att förtränga. Just nu har jag gjort Introduktionen, Målformuleringen, Metod och pyttelite Resutlat i Projektarbetet. Dock lär jag nog inte komma längre för nu har min hjärna hängt upp sig. Känns som om jag får vänta med det tills vi har haft mötet på torsdagen.

Jag mår illa bara jag tänker på mig själv. Okej, det är väl ingen fel med att göra så som jag gör.. men om jag inte mår bra av det, då är det kanske fel?
Det känns som om det är mycket som går emot mig nu, jag är så trött på allt. Bland annat dig. Jävligt trött, igen! Ta ditt ansvar och väx upp. Det känns som om hela jag är full med lögner mot mig själv och mot dig. Undra var ärligheten och uppriktigheten tog vägen? Något håller på att bilda en spricka, men en djup avgrund. Varför kan jag inte säga ifrån? Vad är jag så rädd för?
JAG ÄR TRÖTT PÅ DETTA!


Undra vad jag ska fördriva en timme med tills det är dags att åka och träna.. Frågetecken blir fler.
2007-03-05 @ 17:35:09 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Rodriguez

jag tränar och puffar tobak, det får mig att tänka på annat.. sex funkar med i mitt fall. Vad är det då du gör söta anna, som du inte är säker på att det är rätt?

2007-03-05 @ 19:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91