Messig day

Vilken dag. Morgonen, stress. Dagen i skolan lite stress. Efter det tog jag en fika med Frida. Den blev längre än vad jag trodde. Skönt att prata lite. Ibland kan det behövas med någon som verkligen lyssnar. Sen körde jag hem, när jag kom hem drack jag lite kaffe och sen fick det bli en inlinestur igen. Skönt, mindre skönt för min fot. Tog en runda förbi affären och snackade lite med Hasse, har ev. någon mer jobbtimme att få lön på nu,i hope. Sen åkte jag vidare en sväng. Kom hem, åkte och lämnade Johan, kom hem, åt mat, åkte och hämtade Stoffe, kom hem och pluggade, hämtade Johan, satte mig vid tv:n, gick och pluggade, satte mig vid tv:n igen och nu sitter jag åter här. Är nog klar med allt som skulle göras ikväll. Eller nej, det är jag inte men jag orkar inte mer nu. Ska snart hoppa in i duschen. Denna dagen har varit en röra. Morgondagen kommer att bli en röra. Usch, usch. Snart är det över. 

2007-03-14 @ 22:27:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91