Myspys

Igår träffade jag Victor igen, tänk att det ska gå så länge mellan de gånger man ses, trots att avståndet inte är långt.. Lite dumt. Det får inte ta lika länge innan vi ses igen, fast så säger man alltid. Vi hade det trevligt igen, det traditionella; tv och kortspel. Vad annars? Stannade till ca. 01.30 sen åkte jag iväg till Kalmar och hämtade ett gäng fyllon. Jag kom i säng vid 04.30. Inte så dåligt va?

Fick sova till 13.00 idag. Sovit så skönt så det inte är sant, dock så var jag ju inte utvilad, men natten/morgonen var lugn i min sömn. Sen har jag varit duktig och tvättat bilen, dammit vad skitig.. Tiden gick lite och så var jag en sväng hos farmor. Hon undrade hur min ekonomi stod till och den är ju inte alltför bra. Då tog hon fram pengar som jag vägrade att ta tills hon bokstavligt stoppade dom på mig och nästan blev arg för att jag inte tog emot dem. Det känns så dumt att göra så.. Men Tack Farmor, tack,tack!

Back to Tyst vittne, visst är det ett bra program? :)
2007-03-24 @ 22:46:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91