Onsdag & Torsdag

image34
Detta var Malin och jag igår hemma hos henne efter vi  hade varit och fikat på stan. Hon skulle klippa till mig lite och hon tycker om att leka med kameran. 
image35 
Här satt jag och väntade lite på att Malin skulle hämta sina tillbehör och jag ser visst lite trött och förskräckt ut.. hmm..väldigt chamerande bild måste jag säga.

image37
Ännu en snygg min av mig. Så blev frisyren ^^

image38
Sen hittade jag en kul träningscykel i Malins rum och då tänkte jag att jag skulle träna lite inför beachen 2007.........
Det var kul....


image39
Resultatet blev..kooooolla, 102 kalorier på 6 minuter! HAHA, det var kul ja... Seriöst värre :)


Igår när jag satt på Kalmar station och väntade på min buss. Då satt det en tant mittemot mig. Okej, inte riktigt tankt, snarare en tantbitch. Jag hade god lust att smälla till henne. På alla som kom in där kollade hon med en granskande blick och rynkade på nästan och såg så jävla förbannad ut. Gör man så? De som kom in var lite "alternativa" av sig, därav hennes bilck antagligen. Hade hon ätit en citron eller vad var de med henne? Jag blir så trött på sånt! Jävla klimakteriekossa!

Nog med såna roligheter.

Idag var jag och fikade med Mathias en sväng. Klockan på väggen hade fastnat på 14.45 vilket jag inte fatttade riktigt. Trodde att tiden inte rörde sig, sen visade det sig att det hade visst gått jättesnabbt. Jag är bra på dedär med klockor. När jag kom hem, eller en stund efter så bestämde jag mig för att jag skulle ut och springa en sväng. Sagt och gjort, jag tog årets första springtur. Duktigt av mig. Orkade nästan springa lika mycket som slutet i förra året, så mycket har jag alltså inte lagt på hyllan.


Detta blir väldigt rörigt alltsammans. Ursäkta mig för det. Kanske beror på att min hjärna är väldigt rörig av sig just nu? Ännu en gång är jag i ett såntdära lugn, men ändå med ilska inom mig. Kanske borde jag gått därifrån istället för att sitta kvar? Jag tänkte det, men jag vågade inte. Ja, ni läste rätt, jag VÅGADE inte. Varför inte? Jag vet inte.

På onsdag kommer det bli en spännande dag. Jag vill inte, jag vill verkligen inte. Jag är rädd.
2007-03-29 @ 22:46:18 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91