Promenad och rapport

Det har blivit en liten promenad för mig idag faktiskt. Först var jag väldigt bestämd och skulle inte med, sen tyckte jag att jag gott kunde följa med iaf, så då gjorde jag det. Ganska skönt faktiskt, inte alldeles för kallt dock så blåste det lite för mycket tyckte jag. Jag äventryrade och gick iförd i mjukisbyxor, linne, t-shirt, långärmad, halsduk, skor och vantar. Vilken härlig outfit...

Jag är nästan klar med rapportskrivningen också! Suttit och knepat med den idag som en tok! Jag har kommit upp i 10 sidor och jag är inte klar än, jag som trodde att 10 sidor skulle bli svårt att få ihop.

Ska strax gå och kolla på Paradiset.
2007-03-11 @ 20:59:20 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91