Sick-day

Det fick bli en hemmastanning idag. Dels för att jag mådde dåligt igår, dels för att jag var trött, dels för att jag inte hade klarat av denhär dagen i Växjö. Det känner jag verkligen. Tror att jag hade hamnat sittandes på en stol eller likande eftersom min kropp inte har velat vara med mig riktigt. Sen stannade jag även hemma idag för att vila upp mig så kan jag klara av de resterande dagarna och jobba o gå på kalas på lördag. Samt ägna en stor del av helgen till att plugga. Inget festande för mig denna helg, bra!!!!

Idag läste jag up "Box 21". Jättebra bok! Den rekommenderar jag starkt! Dock var slutet ett sånt slut där man blir lite paff och arg. Eller ganska arg!
Nu ligger "Flickan som lekte med elden" och "Psykopaten" och väntar på mig. När man läser flyr man lite från verkligheten. Man sätters sig in i deras roller i stället för ens egna liv, vilket är välidgt skönt!

Har bestämt mig för att jag ska baka snickerskakor i helgen. Blev så grymt sugen på det förut!
2007-03-07 @ 19:40:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
RSS 0.91